❗️ DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ ❗️
🐶 Zboží ze sekce ZVERIMEX prosím objednávejte v samostatné objednávce.
🐶 Pro ZVERIMEX prosím používejte výlučně přepravu PPL (pro ČR), nebo GLS (SK).
🌷 Děkujeme 🌷

Často kladené dotazy

👗Co na e-shopu můžu najít?

- kvalitní oblečení pro dámy a děti

- designové ručně vyráběné svíčky a vonné vosky

- doplňky pro muže i ženy - kabelky, peněženky, kabelky 

- krmiva a chovatelské potřeby

 

👗 Kam zadám ČLENSKÝ PIN?

Přímo v košíku objednávky kliknete v sekci Fakturační adresa ✔️ Nakupuji na firmu, a svůj osmi-místný PIN, bez mezer a dalších textů, uveďte do kolonky IČO. Stejným způsobem můžete PIN nastavit v registraci e-shopu.

Podrobnější návod je k dispozici ZDE.

 

👗 Jak jsou nákupy obodované?

U běžných položek 1 bod za 1.400 Kč nákupu (bez dopravného). Akční a slevněné položky bodované nejsou.

 

👗 Platební metody?

U nás můžete platit převodem nebo kartou, jak jste na internetu zvyklí 🙂

 

👗 Přepravce?

     - Zásilkovna nebo PPL na pobočku či do Z-boxu, kde si svou objednávku vyzvednete, kdy se vám to hodí :)

     - přepravci PPL a Geis

     - sortiment "zverimex" odesíláme pouze přepravci PPL/Geis

 

👗 Je zboží skladem?

Ano, zboží zobrazeno na našem e-shopu je skladem u našich dodavatelů.

 

👗 Jak je to s dodací lhůtou?

Zboží objednáváme ihned po uhrazení vaší objednávky, s dodáním napřímo ze skladu dodavatelů.

Díky pečlivé volbě spolehlivých dodavatelů jsme schopni následující den po přijetí platby zajistit odeslání. Pokud tedy objednávku uhradíte online převodem, obvykle je zásilka doručena během následujících 2 pracovních dní.

 

👗 Je  možné objednat v rámci 1 objednávky kabelky, trička, svíčky i zverimex?

 Sortiment Zverimex je třeba objednávat samostatně, a to i když objednáváte i další zboží. Z technických důvodů není možné přijmout objednávku na Zverimex a ostatní zboží.

Trička, kabelky i svíčky je možné objednávat společně.

 

👗 Je na e-shopu Doprava zdarma?

Ano. Pro komplet sortiment, s výjimkou Zverimex, platíme dopravu za vás pro vaše objednávky nad 2.000 Kč :)

 

👗Je možnost sdružených objednávek?

Do 1 objednávky lze vložit pouze 1 PIN. Můžete ale vytvořit více objednávek, každou s jiným PINem, a my vám ručně opravíme dopravné (pouze jedno), a objednávky sloučíme do jedné zásilky 👍

! Toto platí ale vždy pouze pro sortiment oblečení a doplňků, nebo jen zverimexu. Nelze slučovat objednávky oblečení a doplňků společně se zverimexem.

 

👗 Bojím se, že mi oblečení nesedne střihem nebo velikostí. Lze jej vrátit?

Ano, samozřejmě. Ze zákona máte možnost do 14-ti dní od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy, a tedy zboží vrátit. Je potřeba vracet zboží čisté, nenošené, neponičené a s ORIGINÁLNÍMI CEDULKAMI. Proto je vhodné zboží po převzetí nejdříve vyzkoušet a až poté případně odstřihávat cedulky. Ne naopak :) 

Jednoduchý návod na vrácení zboží je uvedený přímo na e-shopu, v sekci Vrácení zboží.